Najnowsze Wpisy

pozbywam sie smieci ;P Komentarze (0)
16. stycznia 2004 15:06:00
linkologia.pl spis.pl

moja opowiesc o cytrynowym ksieciu.

on, wiecznie niezadowolony.
on, ktorego zycie mogloby byc lepsze.
on, ktory nie chcial dostrzec
daru, jaki daje mu los.

on, ze swoimi ambicjami.
on, ze swoimi planami.
on, ze swoimi troskami.
nie chcial...

dostrzec daru, jaki daje mu los.

staral sie o szczescie.
wyplakiwal sie w rekaw.
czyj? moj!
lecz ciagle nie chcial dostrzec
daru, jaki daje mu los.

jego codzienne troski.
jego pragnienia, marzenia.
jego zycie
z daleka ode mnie.

bierny obserwator cudzego zycia.
nie moze na nie wplynac
nawet, jakby chcial.
a chce.
jednak nie ode mnie to zalezy.

cytrynowy ksiaze
gorzki element mojego zycia,
choc smak niezwykly,
niezapomniany.

porzucmy nadzieje.
bolesne wspomnienie.
skonczyc to?
czy zostawic jak jest?

adlig : :

andrzejki ;p Komentarze (0)
30. listopada 2003 22:51:00
linkologia.pl spis.pl

niechcacy przypomnialo mi sie, ze mam bloga. wypada wiec od czasu do czasu cos tu napisac. nie szkodzi, ze nikt nie wie o jego istnieniu ani tego nie czyta. kiedys bedziecie mieli co nadrabiac, drodzy panstwo ;p

uwazam, ze sw. mikolaj (nie, to nie byl krasnolud z plecakiem ;p) jest bardzo pomyslna wrozba. ;> i tyle wystarczy odnosnie imienin zacnego.

my, jej wysokosc susel zyczymy udanego wieczoru i niech Cos bedzie z wami ;p

adlig : :

Bez tytułu Komentarze (0)
22. listopada 2003 22:36:00
linkologia.pl spis.pl

..czyli ten blog bedzie po raz kolejny. nie wiem po co, na co ani jak, ale bedzie. [teraz jest pora na owacje ;p]

zaczniemy od.. Czegos. Cos jest wazne, bo stanowi fundamenty Wszystkiego. niestety czasami Cos ginie w pomroce dziejow, a wtedy i Wszystko upada. a moze Cos sie zmienia... who knows..? ;p

i tym milym akcentem konczymy.

adlig : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

grap | tajny-blog-slashia | anko | navel | sandrunia | Mailing